When Girl Meet World
Pedihnya Hati Ini T.T
Friday, January 27, 2012 1:04 AM | 0 comments

Alahai. its been quite a long time aku x update blog aku. sbenarnya aku agk sedih hari nie. sangat2 sedih. biasala. lumrah hdup kn. kdg2 hepi,kdg2 sedih. Aku sbenarnya da wt byk kesilapan sbelum nie. aku da mnyakitkn hati kwn baik aku sndiri. yes. he is very kind to me. but he should know that aku da brpunya. xley lyn aku mcm aku nie single lg. mybe aku pun trlalu baik ngn dya smpai dia ingtkn aku ada prasaan kt dya. aku silap. I should think `bout other people`s feeling too. aku x nk lukakan hati org yg aku btul2 syg n hati kwn baik aku. so,this is my decision. aku ptut brhenti contact ngn dya. I`m really sorry friend. smua nie utk kbaikan smua. N dya psti akn dpt org yg lbih baik dr aku lg. aku gerenti. Mcm org kta,bunga bkn sekuntum. kumbang bkn seekor. Huuuuh. aku da bnyk brsabar. 4 my dear person,I will keep our relationship forever..You had sacrified so many things 2 me (yg baik2 ja la). seandainya kta prcaya dgn takdir Allah. Insya-Allah kta psti akn capai kbahagiaan 2. Amin..


OLD | NEW